Záchrana v poslední chvíli. .

09.07.2014 19:15

To co budu psát níže bude znít jako nějaký fun-fic na Pet Rescue pořady na Animal planet.
Bohužel je to příběh o lidské krutosti a já mám neuvěřitelné nutkání se o něj s vámi podělit.

 

Byla jsem na sraze "starých známých" v jednom nejmenovaném severočeském městě a po několika desítkách minut zábavné kolektivní konverzace jsem se s jedním ze známých rozhodla jít soukromně projít. Vyrazili jsme směrem k nejmenované vodní nádrži, povídali si a v klidu pokuřovali. (podotýkám že cigarety!) Když jsme obcházeli vodní nádrž, chlapec si všiml muže po pás stojícího ve vodě a v každé ruce svírajíc jedno malé černé zvíře. Z naší vzdálenosi nešelo rozeznat o jaká zvířata se jedná. Zastavili jsme se částečně skryti okolním křovím a muže se rozhodli sledovat. Pak už to šlo ráz na ráz. Muž obě zvířata pustil do vody a začal je velice brutálním způsobem topit. To už jsme byli i s kamarádem též ve vodě. On muže několikrát udeřil a já vytáhla černá štěňátka z vody na břeh. Pejsek, větši z nich byl na místě mrtvý. Fence jsem se pokusila poskytnout improvizovanou první pomoc, která byla, zaplať pánbůh, úspěšná. Fenka vykašlala a vyzvracela velké množství vody a pod vlivem šoku se mi zamotaná do mé mikiny zavrtala do klína. Násilnický majitel ležel zneškodněn na břehu nedaleko tělíčka mrtvého pejska. Já, můj kamarád a k smrti vyděšené štěňátko jsme se pomalu vraceli ke skupině známých. Ti později zavolali policii která muže i mrtvé zvíře sbalila a odjela. Existenci žijícího štěněte jsme popřeli. Proč? Kdyby se někdo chtěl zeptat na důvod, ráda mu ho soukromně sdělím. Chlapci se se štěndou rozdělili o šunku a tavený sýr a fenečka se během několika desítek minut probrala ze šoku a zvědavě kolem nás pobíhala. Nakonec nás jeden známy autem odvezl až domů, kde jsem fenku vykoupla a vystříkala proti vnějším parazitům. Bohužel náš pes měl jít za 3 dny na operaci s otevřenou ránou, takže jsme vyhlásili v koupelně karanténu a nakonec jsem tam s mimčem i nocovala. Po několikahodinovém rozhovoru jsme dospěli k závěru, že si jí bohužel nechat opravdu nemůžeme takže si pro ní po našem, ačkoli bolestivém rozhodnutí, v pátek dopoledne přijela městská policie a odvezla jí do Trojského útulku, kde je momentálně v karantenně a přibižně za 14 dní bude k vyzvednutí. Bohužel nemám žádné foto, ale její profil zde zveřejním ihned, jak se objeví na stránkách útulku. Jedná se o přibližně tříměsíční fenku křížence středního vzrůstu. Ráda bych tímto poukázala na lidskou krutost ale také na fakt, že vždy můžete zasáhnout. Číslo 156 je stále ještě zadarmo a mnohdy ještě nemusí být pozdě...