New way, new life, new style,...

07.07.2014 22:41

 

Pokud jste mě již navštivili na mém předchozím webu lspro.webnode.cz, víte kdo jsem. Pokud ne, máte šanci si něco málo o mě v menu najít. Tento web je vlastně úprava mého starého projectu Loreth Snekkers Projects. Vzhledem ke změně jména a částečně i směru projektu jsem se rozhodla vzít rekonstrukci pěkně od podlahy. Začalo to tedy novou webovou adresou, která prozatím není propojená s mou facebookovou stránkou. Bude to tak ještě nějaký čas, především kvůli faktu, že přesun souborů mi trvá opravu dlouho. U počítače už netrávím 1O hodin denně, ale sotva dvě. Nicméně se mi podařilo zprovoznit alespoň několik základních rubrik, především pro ty co mě ještě neznají. Konečně mám taky čas na příjem snažších zakázek. Tímto vás tedy všechny vítám na nové adrese a končím dnešní opening hlášení jedním Indickým příslovým, které mi řekl jeden velice rozumný přítel, kterého si moc ho vážím.


"Nakonec je všechno dobré, dokud to není dobré,

znamená to, že ještě není konec."